Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Kar PR tanszék |
Szakdolgozati összefoglaló |
Név: Szabóné Iványi Erika Szak: Nemzetközi kommunikáció Tagozat: Újabb diplomás képzés, levelező tagozat Szakirány: Public relations A szakdolgozat címe: Gyopárosfürdő idegenforgalmi fejlesztése A belső konzulens : Nyárády Gáborné Dr. tanszékvezető, PR tanszék A külső konzulens: Madai Csaba mérnök, szakközgazdász Orosháza-Gyopárosi Gyógyfürdő Rt., ügyvezető igazgató Téma: Gyopárosfürdő idegenforgalmi fejlesztésén keresztül a vezetés és értékesítés kommunikációs feladatainak bemutatása A téma aktualitása: Az idegenforgalmi fejlesztések országosan és Gyopárosfürdő tekintetében is a 2000-2001-es években váltak aktuálissá. A Széchenyi Terv gyógy- és termálturizmus fejlesztési programjában megfogalmazott célkitűzések Gyopároson már részben megvalósultak. Azonban a gyógyfürdőknél országos és regionális szinten is jellemző korszerű vezetési és értékesítési módszerek alkalmazásának hiánya itt is érzékelhető. Gyopárosfürdőn a célkitűzések megvalósításához, a fürdő zavartalan működéséhez a vezetés és értékesítés területén változtatásokra lenne szükség. A dolgozat gyakorlati haszna: Mivel Gyopárosfürdőn eddig nem kezdeményezték a fürdő vezetési és értékesítési módszereinek korszerűsítését, így ezek megfogalmazása jelenti dolgozatom legfontosabb mondanivalóját. A dolgozat felépítése: A magyar turizmus mai jellemzőiből és a Széchenyi Terv célkitűzéseiből indultam ki. Majd azt vizsgáltam, hogy a Dél-alföldi régióban és az Orosházi kistérségben mi jellemzi az idegenforgalmat. Magyarország gyógy- és termálturizmusának bemutatása után Gyopárosfürdő múltját és mai helyzetét ismerheti meg az olvasó. Ezekután összegeztem azokat a kommunikációs feladatokat, melyek elengedhetetlenek a fürdő működéséhez. A dolgozat legfontosabb forrásanyagai:
Szabóné Iványi Erika |
vissza a főoldalra |