Felhasznált irodalom

 
  • A dél-alföldi régió turisztikai kézikönyve

    Dél-alföldi Gyógy- és Termálfürdők Közhasznú Egyesülete, Gyula 2000

  • Daniel L. Yadin: Hatékony marketingkommunikáció

    Geomédia Szakkönyvek, Budapest 2000

  • Dr. Frank Tibor: Történeti hagyomány és nemzetkép építés című előadása

    http://www.meh.hu /Országimázs Központ / Találkozási pontok konferencia sorozat

  • 2001.03.16. 13 óra 35 perc

  • Frederico D Orey: Hogyan építi fel egy ország a saját arculatát? című előadása

    http://www.meh.hu / Országimázs Központ / Találkozási pontok konferencia sorozat

    13 óra 40 perc

  • Fritz-Karl Ferner: Idegenforgalmi marketing

    Műszaki könyvkiadó, Budapest 1994

  • Ilovszky Árpád: Lakóhelyem környezetvédelmi problémái – Gyopárosi tavak

    Pedagógus – Továbbképzési Módszertani és Információs Központ

  • Oktatás informatikus képzés Orosháza, 2000. június 1.

  • Manchin Róbert: Magyarország holnap című előadása

    http://www.meh.hu / Országimázs Központ / Találkozási pontok konferencia sorozat

    2001.03.16. 13 óra 50 perc

  • Nemzetközi marketing

Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó, Budapest 1994

  • Public Relations Kísérleti kézikönyv

    Budapest, 1996

  • Széchenyi Terv Turizmus című fejezete

www.gm.hu/szechenyi/szt-turizmus.html  2001.03.16. 13 óra 10

vissza a főoldalra